Stichting Raja zamelt geld in voor twee professionele, betrouwbare straatkinderenprojecten in Bangalore en Calcutta. De bestuursleden van Raja hebben daar zelf lange tijd gewerkt. De projecten hebben hard geld nodig voor hun huidige en nieuw te ontwikkelen activiteiten om de straatkinderen te helpen. U kunt erop vertrouwen dat iedere euro daadwerkelijk bij de kinderen terecht komt!

Raja (spreek uit: 'raa-dja') is een populaire Indiase jongensnaam en veel straatkinderen heten dan ook Raja. Letterlijk vertaald uit het Hindi betekent het ‘koning’. Met deze naam willen wij uitdrukking geven aan de waardigheid die straatkinderen (jongens èn meisjes) toekomt.

De projecten die Stichting Raja ondersteunt zijn BOSCO Bangalore en Don Bosco Ashalayam in Calcutta.

haella zw      hofstee             ASN grijs      Mutthatara grijs       Pelgrimshoeve grijs            logojdgrotezw    Logo Mijndomein

Logo Books 4 Life grijs                logo MVR 480 grijs          youbedogrijs                    thumbnail StichtingDeGrootsteFamilieHelptZwW  logo Louisa Stichting PMS     vastenactie grijs