DSCN0548 kleinOnze partnerorganisatie heeft een juridisch medewerker in dienst kunnen nemen, om kinderen met complexe problemen goed te begeleiden. De laatste jaren is er een grote toename in het aantal slachtoffers van kinderarbeid, kinderprostitutie en kinderhandel.

Deze juridisch adviseur heeft drie taken. Hij ondersteunt individuele slachtoffers van kinderrechtenschendingen in het juridische proces. Hij organiseert campagnes om de inwoners van Bangalore op te roepen melding te maken bij een vermoeden van gedwongen arbeid en prostitutie. En hij traint medewerkers in de recente wet- en regelgeving en in het nemen van de juiste stappen in het (juridische) proces.

Wij zijn blij dat we de kinderrechten helpdesk kunnen ondersteunen, met hulp van vele fondsen en donaties!

logovoeteninaardezwartwit               logosnickersdebruijnzwartwit          youbedogrijs           thumbnail StichtingDeGrootsteFamilieHelptZwW       vastenactie grijs