kerstactie2019Elk jaar op 25 december komen er honderden straatkinderen uit de hele stad naar de opvangcentra voor een kerstprogramma, met o.a. dans- en theatervoorstellingen voor en door de kinderen. Aan het eind van de dag wordt er gezamenlijk een feestelijke maaltijd gegeten. En als afsluiting krijgen de kinderen een cadeau gesponsord door Stichting Raja. Ons doel is ook dit jaar 1.000 kinderen nieuwe kleding te geven met de kerst.

De kosten voor een nieuwe set kleding zijn 8,00 euro per kind. De meisjes krijgen voor dit bedrag een Indiase tuniek met broek en sandalen of slippers. De jongens krijgen een broek, t-shirt en schoenen of slippers. In 2020 zullen ze hier veel plezier van hebben.

Helpt u mee 1.000 straatkinderen in het nieuw te steken? Maak uw gift over op IBAN NL22 INGB 0006 1325 46 t.n.v. Stichting Raja in Utrecht o.v.v. 'Kerstactie 2019'. Veel dank!

Kort na kerst kunt u de foto's van het kerstfeest vinden op onze website en op Facebook.

haella zw      hofstee             ASN grijs      Mutthatara grijs       Pelgrimshoeve grijs            logojdgrotezw    Logo Mijndomein

Logo Books 4 Life grijs                logo MVR 480 grijs          youbedogrijs                    thumbnail StichtingDeGrootsteFamilieHelptZwW  logo Louisa Stichting PMS     vastenactie grijs