Maar liefst 5.805 euro zamelden we in met de Raja kerstactie! Daarmee konden we ook dit jaar de straatjongens en -meisjes op onze projecten in Bangalore en Calcutta nieuwe kleding geven met kerst. Veel dank voor uw bijdrage!

Kerst zag er in deze coronatijd anders uit dan in andere jaren. De feestelijkheden werden over 10 locaties verspreid. Zo kon kleinschalig kerst gevierd worden. Het was een vrolijke  dag voor de kinderen, met een nagespeeld kerstverhaal, dans, zang en een gezamenlijke maaltijd. Als afsluiting van de dag kregen de kinderen een setje kleding, gesponsord door Stichting Raja.

Omdat er minder kinderen op de locaties konden komen, werden kinderen ook actief worden opgezocht op straat en op de stations. Ook zij krijgen een maaltijd en werden voorzien van warme kleding en dekens.

IMG 20201226 WA0016

IMG 20201226 WA0005